3:e December

Hej:)

Jag började dagen med att ha en lektion kl 8.10 med en sjua, bollekar. Sedan hade jag nästa lektion vid 15! Så jag hade ett hål mitt på dagen idag:) Då var jag och handlade lite till julgodiset! Hann träffa min handledare jag ska ha nästa vecka i Geografin.
Och hann även vara hemma, det var skönt=)

Sedan gick det i ett, lektionen slutade kl 16, efter den blev det städning av hallen och samtal med min handledare och klockan hann bli 16.30 innan jag var hemma. Vid 17 började jag och Lina baka saffranskladdkaka, göra tryfflar med Baileys och Mozartkulor=) Såklart glögg och julmusik till detta!  Johanna och Ville kom förbi en sväng med papparkakor och julmust!

Så nu är man rätt så "mätt" av alla godsaker:) Men det hör ju denna tiden till;)


3:e December! Tre veckor till julafton:)



Nu blir det att röja lite i köket!

Hoppas allt är bra med er!
Massa Kramar


Kommentarer
Postat av: M

Härliga bilder!!! låter gått med saffranskladdkaka och julgodis.

2009-12-04 @ 14:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0