BLÅ HIMMEL

Godmorgon!
Nu har jag precis ätit frukost ute, skönt, sommarkänsla:) Blir nog att sitta kvar ett tag!

I gårkväll hamnade vi på Byttan, det var kul. Mycket folk & liveband. Träffade många som är hemma över sommaren! Men kvällen började med att jag och Emmy promenerade en runda, vi gick förbi Maxi och handlade för att sedan gå hem till henne och göra oss i ordning och laga vår mat:) Vi gjorde en jättegod räksallad, med blandsallad, mango, räkor, rödlök, mosarellaost och till detta lite vin... kan det bli bättre=)? Tack Emmy för en mysig kväll! (Henke var i Karlskrona & Ronneby på fest och Danne jobbade, ni får vara med nästa gång=) Tyson vi gjorde ett försök att få med dej!:) Hoppas jobbet gick bra.

Igår sa Emmy och jag att vi skulle ut springa en runda i dag, vi får väl se hur det blir med det... Ska träffa Carro i dag också:) Men jag börjar med att gå ut att sätta mej i solen en stund!

Lite bilder från Tegelviken:









Många Kramar E


Kommentarer
Postat av: K.

Åh vilka fina bilder!! :) Bouganvillan (?) är jättefin! Sa precis att vilken fin trädgård vi har, kanske lika bra att lägga sten i hela trädgården.. gräset är inte mycket att hurra för om man inte gillar när det sticket under fötterna! ;)

Snart blir det grill, mums! Kram

2009-06-14 @ 13:17:55
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack för en trevlig eftermiddag kväll tillsammans! Alltid lika skoj att se dig! Får bli mer av det i sommar då vi bor i samma stad ;)

Kram

2009-06-14 @ 22:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0