Sommarhelg:)


Hej:)
Började lördagen med jobb 10- 15, inte så mycket folk i butiken. Folk gör väl annat när det är så fint väder! Kl. 18 var det dags för "trädgårdsfest" hos Hanna och Johan på Öland! Jättetrevligt och kul att träffa alla igen:) Dom hade fixat lekar, tipsrunda, grillar och ett jättetält och allt annat som behövs för ett partaj:) Och så kul folk såklart!

Hanna å Jag
                                                                            
 
Grill å lek


Henke

Söndagen började också med jobb. Då kom finbesök från KNA till butiken, Sanna hade vägarna förbi (IKEA=). Även söndagen en lugn jobbdag. På eftermiddagen var det middag hemma hos mormor, gott gott. Tog några familjebilder när vi alla var samlade=) Själv är man ju inte fixad för party som vissa andra men men ;)  


Mamman med sina döttrar


Hela familjen:)

Henke och jag körde över Klara till Öland som skulle till Strand. Sedan spelade vi minigolf i färjestaden och var och åt glass med Emelie och Daniel:)

Kanon helg!!:)

Många Kramar E


Kommentarer
Postat av: M

Vilken helg ni haft, hunnit med en heldel. Familjebilderna blev ju skapliga!!!Kram

2009-06-29 @ 16:28:54
Postat av: K.

Men du var ju jättefin på lördagen! Hade det riktigt kul på Strand, ni får hänga med någon gång.. :) eller en minigolf, om jag vågar! Kram

2009-06-29 @ 17:37:38
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/
Postat av: H

Vilka fina bilder!! världens bästa blogg kanske?! ;) sov gott nu!! eller det har du ju gjort ett tag nu!! hehe!!



Pusspuss!!

2009-06-29 @ 23:44:10
Postat av: Hanna

Vilka fina bilder på oss! Det var så himla roligt att ni kom! Hoppas ni hade roligt. Jag är såå nöjd med hela helgen och festen, helt klart att det kommer en repris!! Jag vill jättegärna se alla bilder från festen! kanske kan ta på msn? Många kramar

2009-07-03 @ 18:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0