Sommarlovet börjar med fiske på västkusten!

Terminen är slut!
Jag har suttit på opponering hela dagen 8-16! Vi rättade till småfel i uppsatsen och kan nu lämna den bakom oss:) Mycket bra jobb vi gjort Lina! Känns som vi fick belöning för allt jobb vi lagt ner! Jag har sommarlov!

I morgon bär det av  till västkusten med Fiskekursen! (torsdag till söndag). Ska bli roligt, hoppas på fint väder! Kanske kommer jag att få upp min första fisk!?

  
Så här såg det ut förra veckan på fiskekursen. Då var vi vid Hornsjön på norra Öland och nattfiskade. Det var ingen värme i natten:)

Efter vår lilla fisketripp är det dags att packa ner våra saker i lådor för att underlätta flytten i sommar, då vi inte är i Linköping. Så man får väl ladda för en rejäl rensning!

Många Kramar E


Kommentarer
Postat av: M

Ett jättestort grattis till allt bra jobb under våren. Nu är du värd ett sommarlov med jobb och ledighet.ha det så skönt på fiske kursen så ses vi snart. Kram

2009-06-03 @ 19:25:24
Postat av: Anonym

Nice med ett bra avslut innan sommaren, jag hoppas att jag kommer att göra som du på fredag :) Sitter med näsan i böckerna, nästan, hela tiden!!

Ja det blir ju det sista ni bor i den lägenheten, hoppas du får ner allt. kolla om det är något vi ska försöka bli av med på loppis :) KRAM

2009-06-03 @ 20:31:09
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0