20091111

Hej:)

Dagen började segt, vet inte varför jag har så svårt att gå upp på mornarna! Sov till 10!!!! Åkte till skolan, satte mig på bibblan och läste det vi ska läsa till seminariet imon. På eftermiddagen kom Linnéa också till skolan och vi gjorde frågor tills imon, bra jobbat=)
Vid fem cyklade jag ner till stan för en fika med Johanna :)
(Livrädd för att bli upptäckt med att inte ha lyse på cykeln, inget jag har råd med just nu! Jag som alltid är så noga med det, men vem tänker att det ska vara mörkt när man ska hem? det gick bra denna gång)
Fikade kaffe och macka på mysiga Berget.

Hoppade in på Indiska och såg denna fina ljusstake:



Ljusstake från Indiska


Många Kramar E


Kommentarer
Postat av: H

Vilket MYSigt ljus det blev!! gonatt puss å kram!

2009-11-12 @ 00:18:25
Postat av: M

Mycket fin ljustake, härligt med ljus när det är mörkt ute. Men lyse på cyklen är inte dumt, och då främst så att bilarna ser dej och inte kör på dej!!!Kram

2009-11-12 @ 07:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0