Så var det måndag igen!

Hej!

Efter en trevlig helg med mamma och pappa här i Linköping:)
Det blev en sväng på stan, julmarknad i Trädgårdsföreningen, en halvlek av Henkes handbollsmatch, en sväng på Maxi och IKEA, glögg & pepparkakor och planka till middag (med hemmagjord beasås)! Lördagen avslutade vi med cheescake i soffan:)
På söndagen var mamma och jag ute och gick en promenad, Henke och pappa fixade något med bilen och så gjorde vi gulaschsoppa till lunch. Mormor åkte med mamma och pappa upp, men har varit hos en kompis, hon kom på fika innan dom körde till Kalmar igen. Mycket trevligt!!


Mamma och Pappa:)

Om en vecka, nästa måndag, ska jag ut på min andra praktik! Jag har dock inte fått någon placering än, jag tycker det börjar dra ihop sig nu!!! Trodde Lärarprogrammet skulle ordna sådant eftersom vi inte får fixa egna platser (!) Har ringt och härjat idag!!!! Sådant som bara ska funka tycker jag, det tar så onödig energi!

Massa Kramar E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, visst hade vi en mysig helg och maten var mycket god=). Hoppas det löser sej med din praktik plats. Kram

2009-11-24 @ 17:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0