Sabinas Supermix:)

Hej!

Idag har det fixats i repceptpärmen, rensat och skrivit in på datorn! Blev alldeles glad när jag hittade detta recept i en plastficka, måste vara ett par år sedan=) Kommer du i håg det Sabina:)? Du hade tydligen denna goda SUPERMIX i din lunchlåda, haha själv satt jag väl med en kycklingfilé och fullkornspasta!!(Jag hade en period då denna "rätt" ofta fanns i min matlåda=) Jag skrev ner det och har lappen kvar!




Saknar våra luncher i Sevvans lunchrum! Kramar till dej vännen:)


Massa Kramar E


Kommentarer
Postat av: Sabina

Blev lite sugen på min egna supermix! Haha! Är ju tillochmed hämtat från viktväktarna:) Du är så duktig som sorterar och gör fint överallt! Pyssliga Ellen! Kram

2009-11-12 @ 15:39:41
Postat av: M

Hejsan! jag kanske skulle hyra in dej och göra iordning bland mina recept, jag hinner aldrig. Är ju trevligt att hitta bland sina papper. Kram

2009-11-12 @ 17:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0