20091001

Hej på er=)

Är nu hemma efter en dag i skolan. Idag har vi haft lektioner med åk 1 (två lektioner), 5, 7, 4 och en 6:a, så visst är jag lite trött i huvudet=) Har varit inne idag, då det regnat nästan hela dagen.
Idag var det fiskpanetter, potatis och kall sås i matsalen, ni känner väl igen den rätten? En klassisk skollunch=) Men jag tycker det är helt okej.

Nu sitter jag och äter lite mellanmål innan det är dags att cykla till träningen! Idag blir det spinning:) Har varit så dålig på att komma iväg och träna på sista tiden, men det får jag försöka ändra på=) Vet inte om det är hösten som gör mej trött och seg!?

 
Det är inte så många som håller med mej, men jag gillar att cykla som en dåre till musik:)



Slog mig i dag att det redan är den 1 oktober, tiden går såå fort!!

Hoppas allt är bra med er

Många Kramar E


Kommentarer
Postat av: Missie- The One

Heej =) Kikar in och hälsar dig en trevlig torsdag! =D

läs mitt senaste inlägg och hjälp mig med en kategori?=D (Ny Kategori- Tips!)

2009-10-01 @ 16:05:00
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: M

Hejsan! Jo, det finns fler som gillar att cykla sej trött till musik, det är hur skönt som helst:).

2009-10-01 @ 16:21:20
Postat av: Nea

haha, ja den gamla skollunchen ja :D men tro det eller ej så var den en av mina favoriter. Bra jobbat att komma iväg på spinning! Helt klart tar hösten emot lite.



kram kram

2009-10-01 @ 21:41:18
URL: http://neanellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0