Strukturera min hemtenta & Efter Tio

Godmorgon!

Tanken är i dag att jag ska börja med hemtentan, att i allafall hitta någon struktur på hur den ska se ut=) Ska försöka låna lite böcker som kan vara bra att ha till tentan...

Annars tänkte jag att det skulle bli en ganska lugn och skön dag i dag. Sitter nu i soffan med frukost, kaffe och tända ljus och njuter av att jag inte måste gå ut i det kalla och blåsiga vädret=)

Idag kan jag titta på Efter Tio (inte varje dag man hinner det), jo jag är medveten om att jag drar ner medelåldern bland tittarna, men jag gillar programmet=)



Ska idag se vad Malou von Sivers har att bjuda på i Efter Tio:)
(Jo jag är ensam hemma, annars hade jag nog blivit nedröstad i val av program)


Jag ska inte sitta vid tv:n hela dan, blir ett spinningpass vid lunch hade jag tänkt!

Hej så länge Kramar E


Kommentarer
Postat av: Klara

ja det låter som du har en mysig morgon, jag sitter vid datorn med en koppkaffe.. kallt ute här med! Men ska in till stan och äta med Erica innan hon börjar jobba. Ta tag i min uppsats också :( Kram

2009-10-13 @ 10:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0