Kan det blir ljust nån gång!?

Det blir ju aldrig ljust idag, kallt och ruskigt! Har hittills inte varit utanför dörren och det lockar inte heller:) 

Vi har donat lite i lägenheten och viger denna lördag åt att tvätta, vilket helgnöje va=) Jag tycker egentligen inte att det är så jobbigt att tvätta det sköter sig ju själv MEN att ta hand om den rena tvätten, usch!=( Inte helt ovanligt att en tvättkorg med ren tvätt blir stående ett par dagar!

Henke är och tittar på handboll, jag hade ingen lust att följa med när han själv inte spelar (skadad i knät) så jag hamnade här(!) Min tanke på en promenad förvann snabbt när jag tittade ut, får bli en vilodag helt enkelt:)


Sitter med en kopp kaffe och leverpastejmacka och drömmer mig till varmare breddgrader, hittade en passande bild:)

Många Kramar E

(Hemtentan: Läst lite grann i böcker men inget nedskrivet idag, det är väl en process;)? Har i allafall reflekterat över den, ett steg i rätt riktning)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0