Energi på flaska mot trötthet

Hej!

Hoppas att ni har en bra helg:)
Idag tog vi långfrukost till filmen "The International", skönt också att kunna sova ut! Sedan cyklade vi ner på stan en sväng. Där blev det Kina-buffe, gott gott så nu känns det som jag inte behöver äta mer i dag (men det kommer ändras det vet jag)!

Blev även ett besök på "life"-hälsokost, tänkte jag att jag skulle få bot på min trötthet;) Köpte nåt som skulle vara bra om man behövde lite energi! Hoppas att det hjälper...

Innan vi åkte hem blev det blommor på torget:


Höstblommor, det blir man pigg av=)



Extrapris: 10:- för en låda päron=)


I kväll blir det att titta på fotbollen Sverige- Danmark, kan ju alltid hoppas på en svensk vinst!

Många Kramar E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0