För- och nackdelar med att plugga hemma!

Godmorgon på er=)

En ny dag! Som ni vet har jag min hemtenta att pyssla med, så jag ska snart öppna den och försöka författa ett par rader:)
Men jag måste kanske hitta något bra system när jag sitter hemma och pluggar, förslag=)?

För det tar ett tag innan man kommer i gång, det finns alltid saker att fixa med när man är hemma som det inte finns när man sitter i tex. skolan. Damma och städa blir plötsligt viktigt!? hm... mat och fika finns lätt tillhands om man är sugen... Så nackdelar finns det när man sitter hemma!

Men det finns såklart fördelar också:) Slippa cykla i det kalla vädret, ligga i soffan och skriva är lite skönare och inget går upp emot att sitta i sina joggingbyxor=) Nu ska jag in i mitt "Tenta-dokument"!

Hej så länge Kramar E


Kommentarer
Postat av: M

Hejsan! Jag håller med om att det är lätt att göra annat när man ska skriva sin hemtenta men du få försöka blunda för det. Kram

2009-10-14 @ 12:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0