Lite ny kroppsvård=)


Hej!

Har länge tyckt att detta Body Butter från Bodyshop luktat så gott, och vet flera som har det:)
Men jag är lite snål i bland...
Men i dag slog jag till, och unnade mig lite god kroppsvård=)
Body Shop har så fina produkter tycker jag, lite julklappstips;)

MORINGA är min favvodoft nu och finns i olika "former":
  Body Scrub, Body Butter, Duschcreme, Badskum, Tvål och Bodylotion!

MORINGA Body Butter:)


I kväll väntar Bonde söker fru tillsammans med min godispåse jag köpt=)

I morgon är det skola 8-11 sedan bär det av till Kalmar!

Många Kramar E



Kommentarer
Postat av: M

Hejsan! Alltid bra med julklappstips, du börjar väl längta nu? Snart är det advent och då få du pynta och greja. Mysssss=)

2009-10-29 @ 21:25:04
Postat av: H

Vilken härlig kräm! =) puss & kram

2009-10-30 @ 00:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0