En Höstdag i Linköping!

Hej:)

Nu har det gått tre dagar på min VFU (praktik). Så nu är jag i skolans värld i två veckor!
Jag är på en 1-9-skola en mil utanför Linköping (Kärna skola). Jag tycker det är roligt, har än sålänge varit med min handledare på hans lektioner och möten mm. Klart att man är lite trött det är mycket nya intryck varje dag.

Idag har det varit en jättefin höstdag och vi har haft vissa lektioner (bla. orientering) utomhus, det är underbart att kunna ha lektioner ute då:)

Nu har Henke och jag ätit, köttfärslimpa, potatis och sås:) Passade även på att göra köttbullar, så nu finns det matlådor i frysen! I måndags var vi duktiga och gjorde "veckans matsedel", det är smidigt då vet man vad som ska handlas och lagas=)

Nehe nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret med mina fina schampoo:)



Många Kramar E


Kommentarer
Postat av: M

Hej! Det låter härligt att kunna ta vara på höstvädret och lägga lektioner ute. Du få ha det så bra i skolan dessa två veckor och njut av att få handledd praktik=)

2009-09-30 @ 19:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0