Höstkyla

Hej på er=)

Har precis kommit hem från Johanna, där jag och Lynn blev bjudna på nybakat bröd och te:) Mums!
Det har varit en fin höst dag i dag, känns att det blivit kallare! Jag gillar hösten, ni som känner mig vet att jag mer än gärna tänder lite ljus och myser:) Så nu sitter jag här i soffan, tittar på idol och myser med mina tända ljus! Henke är på handbollsmatch i Katrineholm och är inte hemma förrens sent i natt!



Te- passar bra i höstkylan


Lite höst på balkongen:)


Många Kramar E


Kommentarer
Postat av: Ingmari

Vad det ser mysigt ut med ljung och ett tänt ljus innanför :)!

Hoppas ni får en jättekul helg med småsyskonen! Då bli det liv i luckan - KUL! Kram till er och ha det gottgott!

2009-09-18 @ 19:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0