Kaffepaus

Hej!
Har nu kommit hem från skolan, tidig lektion idag kl. 08. Hann inte få i mig så mycket frukost (för att vara mej, bara en macka, jag älskar ju frukost!) så nu sitter jag och dricker kaffe och äter sen frukost:) Så gott så;)


Kaffe och teburkar- ett av sommarens inköp:)


Det blev blommor till köket när vi fixade i lägenheten. Min frukostutsikt;)

Lunch på stan med Lina blir det lite senare, ska bli kul att ses igen efter sommaren! Men fram till dess kanske man skulle ta och göra lite nytta. Som att diska, dammsuga och plugga lite.

Vi ses
Många Kramar E


Kommentarer
Postat av: M

Du gör det mycket fint i er lägenhet. Du kanske ha valt fel jobb!!! Du som älskar att inreda. ja, visst är det gott med frukost ha det så bra. Kram

2009-09-04 @ 07:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0