090909

Hej:)

Idag började jag dagen med att tvätta och städa lite! Henke installerade våra nya högtalare.
Fix och trix på morgonen och förmiddagen!:) 
Efter lunch åkte vi till skolan. Jag träffade Linnéa och vi pluggade ett par timmar. Sedan cyklade jag ner till stan för en fika med Lina:) Nu är jag hemma igen och måste fortsätta att plugga, seminarium i morgon...

   

Tvätta & Städa- Jag trivs NÄR DET ÄR nystädat, mindre kul att göra det!



Lite böcker som jag läser nu...



Köpte blommor på stan, något speciellt med färska blommor!
Tänkte när lägenheten är nystädad och fin:)


Hej så länge

Många Kramar E


Kommentarer
Postat av: nea

hihi, nämen guud så spänannde böcker du hittat, berätta mer! :D

2009-09-09 @ 21:21:48
URL: http://neanellie.blogg.se/
Postat av: Klara

haha du kanske har ärvt mammas intresse för att tvätta ;)

Själv är jag i full fart här i lund, känns mycket bra nu.. kanske för att jag vet att jag får finbesök i helgen :) Puss

2009-09-09 @ 21:57:13
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0