När en minut känns som en timme

Hej!

Idag har jag varit lite smått uttråkad, ni vet, när man inte riktigt vet vad man vill eller vill göra. Jag har iaf varit i skolan fram till lunch. Grupparbete, jobbar med ett "elevfall", det är intressant:)
Min rastlöshet gick över lite när jag, Linnéa och Elin joggade en runda:) Skönt att komma ut i det fina vädret!

Nu har vi ätit köttfärssås och spagetti och ska baka lite bröd till helgen!



Bakmaskinen går varm- bröd till helgen!

Många Kramar E
(ps. har i dag skapat ett konto på facebook)



Färdiga:)


Kommentarer
Postat av: Klara

Åh så gott!! :) Du kan då planera, och lite party på lördag låter fint. Ska se vad jag hittar för kläder! Som vanligt tycker jag att jag inte har något!! :) Sov gott. puss

2009-09-16 @ 22:57:36
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/
Postat av: M

Brödet ser mycket gott ut, mummms. Hoppas att ni får trevligt i helgen, själv ska jag ha "gamla" lekgänget från Jackob smålänings gata hos mej på lördag. Kram

2009-09-17 @ 07:56:05
Postat av: H

Ha det så bra ikväll!! så ses vi hemma lite senare!! pusspuss! Love u! ;=)

2009-09-17 @ 18:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0