Projekt: Sänggavel:)

Hej på er!
Äntligen har vi klätt in vår huvudgavel! Det blev ett enfärgat grått tyg, ljust och fint:)
Blev riktigt nöjd!
Nu sitter den på plats vid vår fina säng! Nu börjar det kännas som vi "boat" in oss lite mer.



Tur att man har en händig karl;) Vi liksom komplitterar varandra!
För visst blev det fint?




Kunde inte gå förbi dessa snygga påslakan=)...




Sängborden som Henke gjort passar som handen i handsken:) Nu är det bara sänglampor kvar, men det tåls att tänka på...


 



...kunde heller inte gå förbi dessa blockljus som var på REA:)




Efter ett bra jobb blir det lite saft!


Nu blir det att laga middag: Kyckling och risgratäng står på kvällens meny!

Många Kramar E


Kommentarer
Postat av: Klara

Så himla bra det blir syster!! Jag blir så sugen att fixa hos mig också, men är lite svårare när det inte är så stort :)

Har varit hos Lina nu och ätit, gott. Dom skulle vidare ut men jag känner att jag föredrar soffan här hemma ikväll :)

Puss&kram

2009-09-05 @ 20:41:49
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/
Postat av: M

Vad fint det har blivit. Påslakanen blev fina.Ja, det är inte dumt att ha en händig man=) kram, kram

2009-09-05 @ 20:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0