Nöjd!

Hej=)

Idag har jag haft en intensiv och rolig dag och till och med fått mycket gjort:)

Började med att cykla till biblioteket, spånade på mitt syfte till arbetet och bläddrade i en metodbok ;) Sedan cyklade jag ner till JennyAnn som var nere på stan. Solen sken och vi satt och pratade på torget i solen, vi har inte träffats på 2 år!! Åt lunch och hade det mycket trevligt:)

Sedan cyklade jag hem, åkte ut till Tornby och handlade till morgondagens middag. Var på systemet och fick hjälp med förrättsvin och fördrink!


och så har jag har såklart provdukat, får se hur jag gör imon=)!


Sedan har jag och Elin varit i spåret och joggat 5 km! Det var min första löptur denna säsongen och i mina nya skor:)

I morgon vet jag vad jag ska göra... det blir ett par timmar i köket:)

Nöjd med min dag! Många Kramar E

Kommentarer
Postat av: M

I dag har det varit full rulle på dej. Fin dukning, skulle gärna sitta som gäst hos dej i morgon:-)

2010-04-19 @ 22:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0