Tillbaka i Kalmar

Hej=)
Idag kom jag tillbaka till Kalmar igen;) Åkte ner till KNA igår efter jobbet.
Henke hade bokat bord så vi var ute och åt trerättersmiddag=) JÄTTEMYSIGT! Efter att vi ätit kom Linus, Carro och Kalle upp på drinkar/ öl och det blev att vi gick ner en liten sväng till Nivå..

Idag har Henke och jag haft en riktig slappedag hemma i vår egen lägenhet (inte så ofta) innan jag tog bussen hit igen. Henke åkte med sina föräldrar ner till Helsingborg för att imon åka på fisketur=) Jag och Emmy har gått en runda på Stensö nu ikväll, mycket skönt=)

Börjar bli lite trött så jag ska snart krypa ner i sängen i källaren, imon väntar jobb!

Godnattkramar E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0