En liten paus för ett Blogginlägg!

Hej=)

I morgon kan vi lämna projektarbetet helt bakom oss efter att vi redovisat det!!=) Så idag är planen att läsa på redovisningen och det andra arbetet som ska redovisas i morgon.
Annars är min plan idag att sitta vid köksbordet som är belamrat med kursböcker om kunskap & lärande (och en och annan kaffemugg) och knappra på datorn. Hemtentan växer fram, haha! Min vapendragare Linnea jobbar i dag och kommer hit  i eftermiddag för ett par timmars skrivande.  Tur att vi har varandra när motivationen sjunker:) Sen har vi rätt trevligt tillsammans också!

I kväll väntar lite träning, skönt att rensa hjärnan efter alla timmar vid datorn!

Nästa vecka väntar tre dagar JOBB! Vicka som idrottslärare:) Mitt första vick, det ska bli roligt och (förhoppningsvis) blir det ju lite pengar också=)

Nu ska jag fortsätta skriva! Hej så länge=)


Kommentarer
Postat av: Ingmari

Grattis till vikariatet, Ellen! Nu får du lite smak av hur det kommer att bli..:=)!

Jag är hemkommen efter en dags vidareutbildning med bl a Paolo Roberto. Trevlig föreläsning!

Ge Henke en kram från oss och en till dig förstås!

Hej från Peppargatan!

2010-01-13 @ 18:14:02
Postat av: M

Härligt med lite vik!!!

2010-01-13 @ 20:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0