Seg söndag

Hej!

Har ni någongång kännt er "för" utvilade, så det blir en motsatt effekt? När det känns som man kan sova hur länge som helst, när man liksom inte kommer ur sängen, när man inte har något särskillt att gå upp till så det inte gör något att man ligger kvar? En kostig känsla det där, som jag haft ett par dagar nu. Detta kanske är ännu ett bevis på vilken rutinmänniska jag är=) På måndag börjar skolan igen och då får jag min vardag igen=) Tråkig? Nej, jag gillar det=)

Sitter nu med en kanna kaffe och läser vårt projektarbete! Ska göra min del av diskussionen också. Sakta men säkert=)


Kaffe en liten räddare i nöden!


Jag får ändå lite gjort i min "dvala":) Håller på att tvätta, gör matlåda tills imon och ska i väg och träna i kväll. (Första besöket på Nautilus efter jul!!!!!!!!!)

Många Kramar E


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ellen - vad du är duktig! Kämpa på med din del av arbetet så ska du se att allt går bra :=)!

Vi har gått i ide ikväll..det är rysligt kallt ute, blåser som sjutton. Ha en bra vecka och krama Henke från oss!

2010-01-10 @ 20:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0