Uppdatering!

Hej på er:)  

Det var ett tag sedan, så en liten uppdatering kanske är på sin plats=)

Jag är fortfarande ute på min VFU (hela perioden är v. 6-12) Trivs bra och tycker att det är roligt:) Veckorna går snabbt och jag uppskattar helgerna på ett annat sätt.

Har även börjat känna mig piggare och gladare och det känns underbart=) Har i höst/ vinter inte kännt igen mig riktigt och inte haft någon ork, men känns som det är påväg att vända nu!

Syrran fyllde år i lördags, 23 år, Grattis:) Hoppas att du har det bra i Oslo, jag saknar dej ofta!

I helgen var vi i KNA på 30 års fest, riktigt lyckat, tack Kalle! En mycket bra helg.

Annars är det mycket planering i mitt huvud, om utbildning, boende och flytt...  Förresten, i dag sålde vi saaben (som gått sönder), så skönt att slippa tänka på den!



Köksbordet:)

Många Kramar E


Kommentarer
Postat av: Bella

Hej syster! LÅter skönt att du får tillbaka lite ork!! Och tack för gratulationerna :)

Här i Olso går det bra, pratade med ett jobb idag och det kändes bra.. och fick lägenhet idag!! Det går framåt nu :) Får höras snart...

PUSS

2010-03-08 @ 19:27:01
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/
Postat av: M

Hej, skönt att du börja hitta tillbaka till ditt rätta jag. Ta det lungt med dina planeringar, en sak i taget som Alfon Åbergs pappa sa.

2010-03-08 @ 21:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0