Ett inlägg från stadsbiblioteket:)

Hej på er=)

Vi har fortfarande inte skaffat internet! Sitter idag på biblioteket för att skriva på mitt arbete och idag, tro det eller ej, så har jag faktiskt författat ett par rader. Eftersom Karlskrona stadsbibliotek tar 60:-/h för det trådlösa nätet är det inget alternativ så det var bara jag och mitt worddokument ;)

Nu har jag bokat tid på en dator för att betala lite räkningar, kolla mailen och blogga=) Tänk vad man gör sig beroende av att ha internet tillgängligt hela tiden. (Nej jag har inte Iphone!)

Tänk om dom bara kunde höra av sej från Kalmar nu och säga att det är grönt att plugga därifrån i höst, då hade jag varit nöjd:) För annars går det bra i vår nya hemstad:) Henke fick jobbet i Ronneby till hösten!!!!!!!!!!! Så himla kul=) GRATTIS!

Massa Kramar E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0