Årets skördefest!!

Hej!

Så har tre veckor gått på min VFU! Idag gjorde jag och eleverna färdigt mitt projekt som jag gör med 5B. En PowerPoint-presentation om deras skola som ska visas på föräldrarmötet nästa vecka. De har i grupper själva fått ta bilder med digetalkameran och formulerat en rubrik och en text som passar till bilderna och deras område och lagt in det i datorn. Det kommer nog bli knaon:)

Fredagens schema är sååå skönt 9.30- 13.30!! Så min helg börjar nu i eftermiddag:) Stannade till på Skärva och handlade lite till mamma på vägen hem från Nättraby.

I morgon bär det av till Öland för årets Skördefest, ska bli mysigt med en utflykt.





Har ännu inga planer för kvällen, får se vad som händer... Hoppas allt är bra med er

Många Kramar E


Kommentarer
Postat av: Ingmari

Du blir en riktigt bra lärare!!

Ser fram emot lördagen och skördefesten på Öland - ska bli kul! Kram på er och ha en skön fredagskväll!

2010-10-01 @ 19:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0