Torsdag 21 oktober!

Hej på er=)

Har suttit vid datorn och skrivit rapport konstant (20 min paus för lunch) fram till 14.30. Då skickade jag in rapporten! En skön känsla:) Ett litet tag i allafall tills jag upptäkte att jag inte läst allt jag ska tills i morgon så nu känns det så där att gå på seminariumet, men men...

Jag är iallafall nyklippt och färgad, blev jättefint så det känns skönt:)

I eftermiddag ringde dem från Ronneby och ville att jag ska vicka på måndag... Spännande!!! Fösta gången...
Sedan har jag köpt en ny jacka, en sån som är på bilden:) Visst är den snygg!!




HAGLÖFS - RIOT II Q DEEP RED JACKET

Snart kommer Henke hem och då ska vi ta lite vuxenpoäng och gå till banken:) Sedan bär det av till Kalmar för min del.

Idag har Charlie blivit storebror, lilla Millie kom till världen inatt :)

Många Kramar E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0