Fredagen den 10 september

Hej=)

Så har åter en vecka gått och det är redan den 10 september... tiden går så fort! 

Idag har jag varit i Kalmar på föreläsning och grupphandledning, men slutade redan klockan 13 så jag har varit ledig hela eftermiddagen och Henke var också hemma vid 15-tiden=)! Då hade han handlat räkor och plockmat som vi ska ha i kväll, myyysigt!

I morgon kommer det finbesök till Karlskrona och vi har bokat bord för att gå ut och äta alla tillsammans:) (Klara och Daniel ni kommer att saknas=( ) Det ska bli väldigt trevligt tycker jag :)

Nu blir det fredagskväll med allt vad det innebär:) God mat, vin, min älskling och så klart Idol:)

Kramar E

Kommentarer
Postat av: M

Ha en skön fredagskväll så ses vi i morgon:-)

2010-09-10 @ 21:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0