BARCELONA

Hej=)
Nu är vi hemma från vår lilla resa! Allt har varit toppen... Hade kunnat stanna kvar för att få ett par extra dagar på stranden!
Barcelona är en stad som har storstadskänsla samtidigt som man kan ligga vid stranden och ha solsemester, detta tyckte jag om! Stranden på förmiddagen och sedan shopping på eftermiddagen. Några bilder från resan:Barcelona -09Jag & Henke vid stranden
Barcelona -09Jag i en saluhall
Barcelona -09Jag & Erika med en öl vid strandpromenaden
Barcelona -09Henke i Gaudis park
Jag vid La Familia (katedralen som aldrig blir färdig)

Många Kramar Ellen

Kommentarer
Postat av: Klara

Ser ut som om ni har haft det riktigt bra! :) Blir sugen på att åka bort jag med, men jag är nöjd med att det är fint väder iallafall!! Hörs! KRam

2009-04-25 @ 11:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0