GRILL

Nu är grillsäsongen här! Vi har grillat och ätit ute i trädgården två dagar i rad=) Kött och potatissallad är en riktigt höjdare. Nu laddar vi för att komma tillbaka till vardagen, skola i morgon på förmiddagen. Känns skönt att ha haft lite ledigt:) Idag har vi haft tvättstugan, jag har varit en sväng på Nautilus och Henke har varit och testat sina nya golfklubbor vid golfbanan. Min golfkarriär ligger fortfarande på hyllan, får se om jag någonsin blir en biten golfare, men man vet ju aldrig. Med en golfintresserad sambo och en golftokig pappa kanske man någongång i framtiden testar!! Är jag lika bra i långgolf som i minigolf så får karriären vänta ett bra tag till... det är nog bäst för alla och familjefriden:)

Många Kramar Ellen

Kommentarer
Postat av: Henke

Aldrig fel med lite grill!! ;) puss!

2009-04-26 @ 22:34:35
Postat av: K.

haha fin beskrivning av Henke och Pappa :) stämmer på pricken! Och ja, lär dig minigolf först ;)

2009-04-26 @ 22:39:53
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0