En vecka att minnas!

Hejsan!
Är nu hemma efter en vecka i värmen, vi har haft det kanon:) Sol, bad, båtutflykter, turkiskt bad, massage, marknad och god mat och dryck!=)
Turkiet är verkligen ett land man kan leva billigt i, tex. en heldag med badbåt (kl. 9-17): Transport till och från hotellet, frukost, lunch och fri dricka på båten: 125:-!!! Shoppingen är också billig, men det tar ett tag innan man kommer in i prutningen tycker jag. Det finns verkligen allt och man kan väl kalla Turkiet för kopiornas land;)! Men vaddå, två Björn Borg trosor för 50:-, håller de en tvätt är det väl ändå ett klipp!:) Annars blev det bla. converse skor, väskor, plånbok, skjorta, tunika och lite smått och gott. Men shoppingligan var jag långt i från att vinna!

Här kommer lite bilder:


BÅTUTFLYKT


Bad från båten


Här grillades lunchen på båten, kyckling, gott:)


En paus i skuggan då båten stannade för att besöka en liten by.


Här mår man som en drottning!


   
En kväll åkte vi till Ichmeler för att fira Bernt och Ingaris födelsedagar. Båttaxi dit.



Alla samlade! Här åt jag världens godaste pasta!
Janne dök upp som gubben i lådan, ingen visste att han bokat sin resa och hamnat på samma hotell, kul!

  
Familjen

Tack för en underbar vecka i Turkiet!

Många Kramar E


Kommentarer
Postat av: M

Det låter mycket härligt, med sol och bad. Shopping är trevligt också när det är billigt:)Fina bilder.

Kram

2009-08-29 @ 20:51:02
Postat av: Sanna (världens bästa svägerska;)

Vilken härlig vecka vi hade! Det var inte kul att behöva dra på sig långärmat nu när man kom hem, men minnena värmer en bra in på vintern!



Nu får vi snart boka in en weekend i Linköping med, nu var det så länge sedan vi sågs! ;)



Hälsa brodern min! Puss och kram

2009-08-30 @ 18:52:04
Postat av: Lina

Hej! Låter som ni haft en härlig vecka!=) Är ni tillbaks i Linkan nu? Vi kom igår kväll, hade vart kul att ses nåt i veckan (e ledig hela veckan lång) innan min skola börjar!



Kram

2009-08-31 @ 10:43:04
Postat av: Klara.

Ja det ser inte alls illa ut, och att du kom hem med min väska också är ju bland det bästa! :) Får komma och hämta den någon dag! Är i Lund nu och har fått upp mina väskor, men vågar inte öppna några lådor för då trillar väl allt ut :)



Ha det så bra i skolan nu, jag börjar imorgon! Kramkram

2009-08-31 @ 16:04:52
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0