20091228

Hej:)

Det har gått ett par dagar sedan julafton hemma på Tegelviken, en mycket mysig julafton.
Hela (nästan) släkten hemma, julmat och tomte, precis som vanligt!=) Jag hade nog varit snäll för tomten kom med fina julklappar.
 Den 25:e åkte vi ner till Karlskrona och firade jul:) Med god julmat och tomten hade hittat hit också. Att jag varit så snäll=)!


Henke och jag hemma på julafton:)


Idag har vi varit på Kosta Outlet och handlat, det hade blivit mycket större sen jag var där sist! Nu ska vi äta sen ska jag och Henke in till Linus och Carro.

Kanske har Sanna med sig saxarna och tar lite i topparna när vi ätit:)


Hoppas att ni har det bra i jul!
Många Kramar E


Kommentarer
Postat av: M

Visst har du varit snäll i år så det var inte lustigt att tomten hittade dej både här på Tegelviken och i Karlskrona.

2009-12-29 @ 16:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0