Årets sista dagar!

Hej:)

Nu är det inte många dagar kvar på 2009, Nyårsafton i morgon! Tiden går så fort:) Det är nog ett tecken på att man trivs;) Det sägs ju att tiden går fort när man har roligt...

Idag har jag haft lite egentid här i Hässlegården, varit ute och gått i det fina vintervädret och dricker nu lite kaffe och myser.  Ingmari jobbar och Bernt och Henke är vid båten (!). En dag som denna kan till och med jag tycka det kan vara skönt att läsa några rader i en bok! Det ska jag göra nu.

Många Kramar E ♥


Kommentarer
Postat av: M

Det låter som du ha en skön dag i Karlskrona. Skulle bara påminna dej om äpple i morgon, GLÖM inte att ta med dej detta. Kram

2009-12-30 @ 14:59:57
Postat av: Klara

Det låter som en bra idé.. Jag sitter hemma och har ätit så magen står rakt ut, bakpotatis :) Emelie kommer snart förbi och då ska vi äta lite till, ost och kex! Hoppas ni får det bra imorgon vi hörs under dagen! Puss

2009-12-30 @ 18:28:10
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0