20090714


Hej!

Sitter nu i soffan efter en dag på jobbet, har gått bra. Henke och jag har precis fikat på jordgubbspaj som jag bakat:) Gott!  Klara jobbar till 01, men det finns nog en liten bit kvar då;) Det är jag, Klara och Henke som bor och sköter huset nu när mamma och pappa är på semester och ett par veckor till innan det bär upp till Linköping igen! Funkar kanon:)

Idag fick vi biljetter till Metallica på Lördag! Så i helgen blir det en tripp till Hultsfred mellan jobbpassen:) Ska bli riktigt kul! Jag kan väl inte kalla mig  ett riktigt fan, men jag kan tänka mej vilken stämning det kommer att bli:)
Jag har ju en konsert med Iron Maiden i mitt bagage när det gäller hårdrock, då jag fick följa med syrran på en bussresa till Stockholm för att mamma och pappa inte ville att hon skulle åka själv:) haha... Hela bussen var full med långa hästsvansar, svarta t-shirt med tryck, öl och svettlukt... och så Klara och jag då. ( lagom vilsen) Just det en fläskläpp fick jag av ett fyllo på bussen som råkade armbåga mej där jag stilla satt på min plats... snyggt! Kanke får en annan upplevelse på lördag... ROCK ON!

    

Många Kramar E

Kommentarer
Postat av: K.

HAHAHA ja det är väl tur att din syster tar med dig ut i musikens värld ;) Hur hade det annars gått?! MEn riktigt kul var det tycker jag, och kommer bli lika på lördag! Bara jag är hemma tills 07:07 så jag kommer till Liseberg :)



ÅH PAJ?! den har jag inte sett än. Mums :) MEn jag fixar era tapeter.

Puss

2009-07-15 @ 11:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0