Österrike -09!

Hej:)
Här kommer en liten uppdatering...
Nu är vi hemma igen efter en underbar vecka i Österrike:) Det gick bra att köra ner. Efter många timmar på autobahn kom vi ner till Österrike på lördagskvällen. Mycket vandring i bergen har det blivit:) Vissa dagar längre turer och andra lite kortare. Det har även hunnits med golftävling (Henke & pappa), och då var vi andra inne i närliggande stad och kollade, så det har funnits något för alla:)

I går söndag fortsatte vi köra bil, från Karlskrona till Linköping för att lämna vår säng och hämta hem Sannas säng och köra in den till stan i Kna... och sen körde Henke och jag till Kalmar igen... Inte annat än att man är trött! Jag hade tur som var ledig i dag:)! Vem har sagt att man ska vara ledig på sommarlovet=)?

Nu är vi i allafall hemma i Kalmar igen och vi har haft det kanon!
Många Kramar E



 
Klara laddar för att köra nästa sträcka! Matstopp vid autobahn.


Hela gänget påväg mot en vandrigstur...


Henke i Maria Alm.

Henke & Jag
 
Blandat väder, öl kyler bra i värmen & regnställ skyddar mot regn=)


Hela familjen Persson utanför vårt hus där vi bodde.


Jag & Henke matchar i turkost:)


Henke & Jag efter en god middag!
 
Marcus, Matilda, Klara, Henke & Jag. ( den unga delen av släkten=)


Vattenstopp!


Kusinerna, flickorna (Mattias saknas)


SKÅL och tack för en kanon semester!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0