Tandläkaren, optikern, stranden och grill.....

Man hinner mycket på sin lediga dag:) Så skönt att vara ledig! Började med ett besök hos tandläkaren 8.30. Sedan följde jag med mamma till Maxi för att handla (inväntade syrran som sov...). När jag kom hem från affären hade Klara fixat kaffe till stranden. Ett par timmar i Kalmarsundsparken i en brassestol... underbart! Hem och göra sig i ordning sedan in till optikern, prova ut nya linser. Sedan hade familjen bokat in en grill tillsammans, nu när alla är hemma igen efter semestern!


Inte ett strandbesök utan lite kaffe!?


Klara inspirerad av Ernst och gör grillspetten utomhus, haha=) Ser  väl mysigt ut!?


Sedan kan ni väl själva gissa vilka som grillade!:) Själv höll jag mina sysslor inne, dillpotatis i ugnen. Vi spelade yatzy om vem som skulle ta hand om disken, sorry Klara!

I morgon väntar jobb sedan bär det av upp mot Hultsfred!
Många Kramar E

Kommentarer
Postat av: M

Dina dillpotatis smakade mycket bra, något att ta efter. Kram

2009-07-18 @ 14:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0