Helgen!

Hej på er:)

I helgen har det varit full rulle! I Fredags kom Klara hit, det blev en lugn och mysig kväll. God mat och vin! Lördagen började med en morgonpromenad för Klara och mej och fortsatte med långfrukost, mysigt=)
En runda på stan på dagen och sedan blev det party på kvällen! Sanna och Lina kom lite senare, och då blev det fest:) Mycket trevligt!



Skål!




Söndagen blev en riktigt seg dag (kanske främst för mej)!
 Vi var och kollade när Henke spelade handboll och på kvällen blev det pizza och snax i soffan! Måndagen blev en heldag på stan, men shopping lunch och fika:)

När alla damer var lämnade vid tåget och bussen placerade Henke och jag oss i soffan och kollade på Wallander, MYCKET nöjda efter en kanonhelg♥ Ni är alltid välkomna!


Idag har jag varit i Norrköping 9-16, har haft möte med Rädda Barnen och BRIS om vårt grupparbete, mycket intressant. Efter lite strul så följde Linnéa med mig!
TACK så jättemycket!
 


Dagens ros till dig Linnéa:)


Så nu ska jag sätta mig och sammanfatta mina anteckningar! Annars inga planer för kvällen:)

Många Kramar E

l


Kommentarer
Postat av: M

Hejsan! Ni verkar ha haft en mycket rolig helg,och intensiv, så jag förstår att Henke och du slappade i soffan igår kväll när damerna hade åkt. Kul att besöket i Norrköping blev bra,vi hörs senare så jag få höra lite mer. Kram på dej=)

2009-09-22 @ 17:12:27
Postat av: Klara

hej, och tack igen för helgen! Tur att det löste sig med din uppgift..

Har nu varit och tränat, riktigt skönt efter allt gott man fick hos er :)

Hälsa Henke, vi ses snart hoppas ajg! KRAM

2009-09-22 @ 18:28:28
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/
Postat av: Ingmari

Vilka fina barn vi har! Kramar från peppargatan!

2009-09-23 @ 19:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0