Kaffe & Kalmarbesök

Hej på er:)

Idag är jag på bra humör, det är jag för det mesta;) Vet inte vad det var i går...

Jag och Linnéa köpte oss varsin termosmugg när vi var i Norrköping, vi har tröttnat på dyrt automatkaffe!

Vi ger 10-15 kronor för en LITEN pappmugg med kaffe, Pressbyrån är inget för studenter, men ligger tyvärr närmast tillhands på rasten. Nu blir det ändring på detta:) Nu stannar vi i Baljan (studentkafé) och fyller "egen mugg" för 3 kronor!!! och så håller det sig varmt hela föreläsningen:) Och snyggt är det också=)


Min fina termosmugg:) 3:- för påfyllning av kaffe



Bryr sig inte om studenter i allafall=) 15:- för en liten kaffe



Nu väntas det Kalmarbesök, Elionore, Christian och Sandra kommer hit på lite mat:) Det blir kycklingrullar och sallad, ska bli kul=)

Många KRAMAR E♥


Kommentarer
Postat av: Klara

Nej billigt är det inte! men det är tur att muggen är snygg också ;) skulle ju aldrig gå annars!

Härligt med Kalmar besök och lite mat.. mums, får se vad jag hittar :)

Jo, väskan är det bästa just nu, börjar få till en bra form också :) hihi

KRAM

2009-09-24 @ 19:05:30
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/
Postat av: M

Skönt att ditt vanliga humör är tillbaka!!! Inget roligt med sådana dagar. Din mugg var hur läcker som helst. Kram på dej.

2009-09-24 @ 22:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0