Götebergshelg=)

Hej:)

Jag hade packat min väska och var klar vid kl. 12 i fredags när Henke kom hem. Då satte vi oss i bilen och började åka, jag visste inte alls vart vi skulle och jag hade många alternativ på vägen=) Men i Borås fattade jag att vi skulle till Göteborg:) Vi körde efter GPS:en hem till Emelie och Daniel, där vi lagade och åt sallad och drack lite vin. Efter maten åkte vi till Liseberg, där blev det femkamp, vi var tre par som tävlade mot varandra. (Segern gick till oss gäster=) Vi kunde åka det vi ville och inte kö någonstans! Det är nu man ska vara på Liseberg, inte mitt i sommaren, hehe.



Vår goda sallad och vin=)



På Liseberg blev det femkamp och mycket åkning=)



Henke och jag lånade Jonas kanonfina lägenhet (tack!), men vi blev hämtade varje morgon av Daniel så var det frukost hemma hos dom=)

Lördagen blev det stan efter frukost. Shopping och fika bjöd Göteborg på!


Henke & Daniel fixar i köket!




Största kanelbulle jag beställt i allafall:) Vi delade alla fyra!



Riktigt god kladdkaka (lyxkladdkaka hette den och vi fattar varför:), Kaffe och Choklad.



Emelie & Jag fikar bulle:)


Efter stan lagade vi mat och drack gott hemma hos Daniel och Emelie innan vi åkte till stan igen för att gå på bio- Flickan som lekte med elden. Jag tycker den var bra=) Efter filmen gick vi och tog en öl som avslutning på en kanondag!


Idag har vi gjort KROPPKAKOR!:) Dom blev jättegoda!


Nu är Henke och Jag hemma igen och jag vill TACKA så jättemycket för en kanonhelg. Vilken överraskning:) Ni var duktiga på att hålla er, jag anade ingenting!

Många Kramar E

I morgon är det min första dag på min praktik, ska bli spännande=)


Kommentarer
Postat av: M

Vilken härlig helg ni haft. Och kroppkakor är inte illa och ni river för hand då blev dom nog supergoda! Ha en bra dag på din praktik i dag,Kram

2009-09-28 @ 06:10:19
Postat av: Henke

WOOW!! Vilken kanelbulle!!! SYND att man inte fick smaka!! =)

2009-09-28 @ 16:12:37
Postat av: emelie o daniel

vilken toppenhelg det blev! nu ser vi fram emot nästa gång vi ses, då blir det sightseeing i linkan:)

2009-09-28 @ 20:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0