Tack min Duva!

Hej på er:)

Vad jag gjorde i går har ni nog koll på nu, hehe:) Men vad min älskling hade gjort till mej fick ni aldrig se i går!

När jag kom hem fick jag inte gå in i köket... Där pågick matlagning förfullt:) 
Vilket resluterade i en helt underbar trerätters middag!



Skagen toast till förrätt:)



Vin= Santa Lena



Marinerad fläskfilé med potatiscrocketter, sås och champinjoner till huvudrätt!



Menyns efterrätt var egengjord citron/vaniljglass med chokladmaräng!=)


♥ HELT UNDERBART tack min Älskling! ♥


Vet inte om det var för att inviga bordet eller för att jag är lite bra som jag fick denna goda middag:)



För recept kontakta E! =)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Fasen - det är ju synd att jag är släkt med din karl, annars hade han varit ett kap tror jag minsann! Får kanske leta lite utanför släktskapet..? :) Läääääängtar till nästa helg, då vi ses! POK

2009-09-12 @ 17:05:23
URL: http://sannaosterstrom.blogg.se/
Postat av: Ingmari

Vilken lycka! Så fint Henrik har gjort. Han kan ju allting...!

Inte var för enbart invigning av bordet...eller hur?

Nu ska jag gå ner och duka lika fint till oss (om jag kan!)Meny: Kycklingfile med västerbottenost, trattkantareller och potatishalvor gratinerade med västerbottenost.

Äppelkaka och vaniljsås. Kram på er och ha en skön helg!

Ingmari

2009-09-12 @ 17:31:56
Postat av: Klara

Vilken karl du har :) och jag det ser ut som om du har haft det riktigt bra den senaste tiden! Jag har ju mina brudar på besök, fullt ös. Varit i Malmö ikväll. Mycket trevligt! Ringer imorgon! Puss

2009-09-13 @ 04:08:42
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/
Postat av: Sabina

Kan man på något sätt hyra Henke under en helg? Eller ännu bättre, han kanske kan vara lärare åt Carl så han lär sig något? Hahah! Njuuuut Ellen;)

2009-09-13 @ 12:25:44
Postat av: H

HEj!! Självklart var det för att inviga bor...oj!... det var ju så klart för att du är väldens bästa!! älskar dig mest av allt!! pusspuss!!

2009-09-13 @ 19:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0