Min Söndag:)

Söndag- och jag har gjort absolut ingenting! Har kollat lite repriser på tv, luffsat runt i lägenheten och bara myst. Jag brukar alltid ha så svårt med det där: att bara vara!
Men idag har jag uppskattat varje minut i morgonrocken:)
(en morgonrock skulle jag förövrigt behöva en ny, Emelie denna har hängt med ett tag=)




Men en hel dag skulle jag nog inte fixa, hehe... Ska träna Bodystep med Erika vid 18 och så måste jag titta på en text till skolan i morgon.

Ikväll tänkte jag att vi skulle titta på :Kommissarien och havet - den du inte ser, som går på fyran kl 21. Ska vara baserad på Mari Jungsteds böcker från Gotland och dom böckerna gillar jag ju=) Så det hoppas jag kan bli något!

Hej på er så länge!

Många Kramar E


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är en väldigt fin rock men har kanske kanske snart gjort sitt!! eller var säger alla som läser denna underbara blogg?! rösta JA! eller NEJ! för detta fleeceplagg!!

2009-09-13 @ 19:17:53
Postat av: Anonym

God kväll! ja, det kanske är dax för en ny morgonrock En julklapp kanske???? Tar tacksamt emot recept på efterrätten den ser mycket god ut.kram

2009-09-13 @ 20:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0