En helg i Huvudstaden!

Hej=)

Har haft en mycket bra helg i Stockholm! Åkte tidigt i lördagsmorse för att vara uppe till Hugos namngivelse senare på lördagen=) Mycket roligt att se hur dom bor och har det..
Hela tjocka släkten sov i lägenhten så det var luftmadrasser och resesängar i hela lägenheten!:) (Nja inte alla, pappa och Henke flydde fältet för att sova hos Martin, dom skulle golfa på söndagen så det passade bättre!=)



Hugo trivs hos Faster Matilda:)



Marcus och Jag



Mamma, Moster och Kusin Matilda


Henke, Marcus och Kusin Mattias



Hugo och Mamma



Jag och Matilda inne i stan



Innan vi åkte hem fikade vi på muffins från Muffinsfabriken, riktigt goda=)


Idag sitter jag i Kalmar och skriver! Om det bara kan sluta regna så ska mamma och jag plocka liljekonvaljer efter hennes jobb:) En av mina favoritblommor!


I kväll ska vi till Emmy och Daniel, jag läääängtar!!!

Massa Kramar E



Kommentarer
Postat av: Ingmari

Det ser ut som om ni har haft en alldeles underbar weekend i huvudstaden med alla goa familjemedlemmar!!

Välkomna åter till Karlskrona!

2010-05-31 @ 23:47:43
Postat av: Klara

Så fina ni är allihopa!! :) Ha det så trvligt hos era vänner! Puss

2010-06-01 @ 16:47:50
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0