NYTT!

Go kväll!
Har nu kommit hem från sminkrådgivning på Face med Erika:) Där blev vi sminkade och fina! Jag köpte några produkter och har en lista på saker med mig hem som jag vill köpa!
Man kan ju inte köpa allt på en gång.. men i dag blev det: ett puder, en eyeliner och en pensel. Man skulle vilja ha allt när man står där, men man få ju börja någonstans:) Efter det gick vi och tog ett (två) glas vin, på en uteservering... Mysigt!


Mina nyinköpta produkter!

Har även varit på OnOff och köpt en kamera, jättefin och smidig! Fick även ett fodral till som skulle kostat 299:- och fick det nu endast  för 100:- , så jag slog till för att kunna skydda kameran! Tack mamma och pappa! Roligt med en kamera som man kan ha med sig överallt!

Såhär fin är min nya kamera:)

Idag har det blivit mycket nytt, kul:)

Många Kramar E

Kommentarer
Postat av: M

Det var en rolig dag du haft och kameran var fin. Kram

2009-05-13 @ 21:52:51
Postat av: K.

Mycket fina saker, alltid kul att göra av med pengar ;)

Själv har jag nyss vaknat och ska börja min dag nu.. Upp och hoppa! Hoppas du tar många fina bilder nu när du kan ta den med dig överallt :)

KRAM

2009-05-14 @ 09:44:12
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0