Mat- och sovklockan ringde=)

Gomorgon=)

Min mat- och sovklocka tar ingen hänsyn till att det var fest i går, magen kurrade och jag var tvungen att gå upp och äta frukost! Så nu sitter jag här och dricker te och äter macka=) Vet inte riktigt vad vi ska hitta på i dag, men det blir nog en ganska lugn söndag kan jag tänka mej=)
Får se hur länge jag får vara uppe själv hehe

I går var jag på lite tjejfest! Blev ost, kex och vin, jättegott och trevligt. Vi var sex stycken från början, men tappade två "mammor" som var tvugna att åka hem och mata sina bebisar:) Så vi blev fyra som gick ner och mötte stans köer! Alla ville på olika ställen så vi splittrades upp.Jag mötte upp Henke, John och Erika. Henke och jag tog en hamburgare innan vi åkte hem=)


I går blev det ostbrická och vin!


Vi hörs!


Många Kramar E


Kommentarer
Postat av: Klara

ser ut som om ni hade en kanon kväll.. Jag håller just nu på med att tvättar och donar, ska och träna vid 12. Hoppas du fick en god frukost :) kram kram

2009-10-25 @ 10:57:41
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack för en trevlig kväll igår!=) Trist att vi splittades upp, men men så är det ju! Var ni ute länge sen? Vi åkte hem vid halv tre tror jag, köpte en kebabtallrik innan vi åkte hem, inget går upp mot fyllemat!=) Ha en bra söndag! Kram

2009-10-25 @ 12:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0