Snö, Bio, Sportlov och så lite planering :)

Hej=)

Snö, snö och så lite mer snö! Har vait ute och skottat men det märks inte nu... lika mycket igen.
Jag längtar till våren är trött på snön nu!

I kväll ska vi äta middag med John och Erika och gå på bio- Shutter Island. Vi får väl se om jag kan sova i natt...





I morgon bär det av till Kalmar (Vi har Sportlov!!), ska bara se hur vi kommer ner nu när bilen inte fungerar! Så måndag och tisdag är vi i Kalmar om någon vill hitta på något=)? Och Karlskrona onsdag och torsdag:)!

Men helt ledig kommer jag väl inte vara, ska planera mitt område i geografin som börjar på måndagen efter lovet. Men det ska nog gå bra.


Många Kramar E, nu blir det lite OS


Kommentarer
Postat av: Klara

Hejsan! Hoppas att bion var bra! Sitter här med Emelie och funderar över våra planer, går framåt men långsamt..segt.



Ha det så bra i Kalmar, många kramar från LillaSyster

2010-02-21 @ 20:04:59
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0