Så var man tillbaka i verkligheten...=)

Hejsan!
Nej vårt internet har inte kopplats in, vi ringde i dag  och det kommer förhoppningsvis igång i slutet av nästa vecka!!!! Vad man gör sig beroende! Betala räkningar, registrering av olika saker med skolan, titta schemat och så klart bloggen och mailen;) Så nu står jag på stadsbiblioteket...

Nu är vi i alla fall hemma, det blir så fint här=) Ni är alltid välkomna:)
Skolan verkar kanon, har bara gått i två dagar. Idag var jag på en föreläsning om utbildningshistoria, men efter sommaren har man glömt bort hur det är att sitta stilla och bara lyssna;)Har ett seminarium i morgon sen har jag SEMESTER:) En vecka i Turkiet,det ni=) Ska bli helt underbart....

Så tills internet funkar få ni nå oss på mobilerna eller varför inte på HEMTELEFONEN (jag är tydligen sist i hela Sverige i min ålder på att ha det, haha) 013-122846.

Många Kramar Ellen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter härligt att du tycker skolan och dess innehåll verka bra. Alltid skönt med semester och sol och bad. Jag uppskattar din hemtelefon:)många kramar till er båda

2009-08-19 @ 19:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0