Julkonsert, Winnerbäck och en EFTERLÄNGTAD helg!

Hej=)

Nu var det ett tag sedan jag skrev här! Spenderar just nu mina dagar på Folkungaskolan här i Linköping, denna veckan i Geografi.
Idag fick jag gå hem tidigare, lektioner utgår då alla eleverna i åk 4-9 övar inför julkonserten som ska vara i domkyrkan. Jag var med och kollade repetitioner hela förmiddagen. Imorgon kväll ska de ha två föreställningar för föräldrar och allmänheten, de fyller kyrkan två gånger! En konsert med 500 elever samtidigt(Musik- och dansklasser)! Jag får se den helt färdig på fredag morgon, då visar de upp konserten för gymnasiet och lärarna!
Då kommer ialla fall jag att komma i julstämning!

Imorgon kommer Emmy och Daniel!=) Vi ska på Winnerbäck i morgon kväll, ska bli så kul!!!




Sedan på fredag kommer Emelie och Daniel också hit! Fullt hus på Blomgatan:) Kommer bli en kanonhelg!  Får se vad vi hittar på! Vill ni göra något speciellt=)?


Massa Kramar E


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh jag saknar er nu! Ska bli så kul att ses i jul, vilken dag kommer ni och hur länge stannar ni?



Ha det det galet kul på Lasse, han var underbar när han var här nere! Hälsa brorsan min med :)



Kramar <3

2009-12-09 @ 17:20:34
URL: http://sannaosterstrom.blogg.se/
Postat av: M

Ha det så bra i helgen med era vänner:)

2009-12-09 @ 20:55:09
Postat av: Matilda

nämen hej ellen! tack tack :) det är bara bra med mig. hur är det själv?



nej det är faktiskt inte alls mycket i skolan. det är jätteskönt. då har jag tid för att julpyssla och dona inför julen, det tycker jag är så mysigt.

hur går det med dina lärarstudier?



familjen hälsar tillbaka! kram

2009-12-10 @ 17:21:08
URL: http://matildasalldelesegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0