Rastlös

Hej!
Lördagskvällen i hårdrockens tecken var kanon! Det är en viss känsla att se Metallica (som var det stora dragplåstret) med 35 000 i publiken=) Lyckades genom Per få ställets bästa platser, tack!:) Jag körde hem då de andra tre hade hittat  till baren... halv fyra på söndag morgon kom vi hem! Så i går var man allt lite trött efter att ha jobbat  både lördag och söndag...

Jag har min lediga dag i dag, men på något vis känner jag mig rastlös.... Det är iof skönt att vara ledig, men ingen annan är ju det! Sitter och hoppas på att hyresvärden från Linköping ringer i dag, så han kan börja fixa till vår lägenhet, vore bra=) Så vi kan börja flytta! På Ikeas och Åhlens hemida hittade jag lite som skulle passa där uppe=)



Många Kramar E

Kommentarer
Postat av: K.

Hoppas att han ringde idag, är ju så kul att få börja planera och fixa i sitt lilla hem :)



Är hemma nu, vi kommer ju gå om varandra hela veckan :( vi hade det lugnt idag så det var skön start på veckan :)



kram K

2009-07-21 @ 01:26:02
Postat av: H

Ikväll blir det filmkväll!! Mysigt!! puss å kram!!

2009-07-25 @ 20:22:17
Postat av: Anonym

Är du fortfarande rastlös??? Vi ses snart. Kram

2009-07-26 @ 10:28:41
Postat av: E

Hej=) Nej nu är min rastlöshet över=)!

2009-07-26 @ 12:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0