Det blev en dag på stranden:)

Började dagen men att köpa baugetter på Kallskänken innan vi åkte över till östra Öland! Stannade till på ÖB, köpte jordgubbar och kex... Vi har haft en kanon dag=) Inte ett moln på himlen, men lite blåsigt. Det är väl som det ska när det svider lite på ryggen efter en dag i solen=)

Lite bilder från vår utflykt:



Henke har kopplat in sin ljudbok:)



Nu väntar jobb 11 dagar i rad för min del... så ni vet vart ni hittar mig=) Men efter kl 18 är jag ledig varje dag:) Sedan bär det av till Österrike!

Många Kramar E

Kommentarer
Postat av: K.

Ser ju toppen ut, lite blåsigt kanske men om man hittar lä så :) Inga bilder på dej? Ja jag är ledig fram till 19 imorgon, sedan ledig torsdag och fredag. Blir bra :) NU ska vi äta något, gott gott. Kram

2009-06-23 @ 20:37:16
Postat av: Anonym

Det ser härligt ut på stranden, men blev det inget dopp? Jobba på sen blir det lite ledigt.

2009-06-24 @ 22:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0