Första dagen på (sommar)jobbet!

Hej hej!
Så var första dagen på sommarjobbet avklarad, Em Severins stod kvar! Det finns så mycket fint! (www.em.com) Trots att man jobbat där innan är man helt slut i huvudet efter första arbetsdagen! Mycket att tänka på. Ombyggnad i butiken så det tar nog ett tag innan jag hittar där igen....Nu är det bara ett par veckor kvar;) Men jag är ledig redan i morgon, Henke också, så då tänkte vi åka till Öland om det blir fint väder:) Ta med oss picknick och förhoppningsvis kunna sitta ett par timmar i solen!
Efter jobbet åkte vi hem och åt, sedan körde vi ut till Grönalund och hälsade på Charlie, Sophie och Per. Faster var också där:)

Nu blir det en stund framför tv:n innan sängen väntar...

Många Kramar E ♥ ♥ ♥ 

Kommentarer
Postat av: M

Härligt med ett besök på Grönalund. Alltid lika kul att träffa dom. Så var du tillbaka bland soffor och bord, skönt att EM finns. Du och Henke få ha det så bra i morron på er lediga dag. Jag jobba på ett tag till. Kram

2009-06-22 @ 22:42:18
Postat av: Sabina

Åhh gamla Sevvan. Nästan så jag saknar det lite, kanske mest dig :) Får ju komma ut och hälsa på, köpa med lunch så du slipper käka fullkornsmakaroner och kycklinfilé hela sommaren! Puss och kram

2009-06-23 @ 20:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0